Wizyta w Urzędzie Gminy w Gorzycach – tylko po umówieniu telefonicznym

0
1082

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, związku z dużym wzrostem zachorowań na Covid – 19 (także wśród pracowników Urzędu), z dniem 8.04.2021 r. ograniczamy osobiste wizyty w Urzędzie. Klienci będą obsługiwani na miejscu tylko w sytuacjach koniecznych po umówieniu wizyty z właściwym pracownikiem.

W celu załatwienia sprawy należy kontaktować się z pracownikami Urzędu drogą elektroniczną – mailowo lub za pośrednictwem ePUAP oraz telefonicznie:

telefonicznie +48 32 45 13 056 wew. 10, 15 – Biuro Obsługi Klienta
+48 32 45 13 056 wew. 32, 13 – Sekretariat

+48 32 45 13 056 wew. 33, 17 – Urząd Stanu Cywilnego

przez e-mail: gorzyce@gorzyce.pl
przez platformę ePUAP: /2415062/skrytka

W dalszym ciągu przy wejściu do budynku Urzędu umieszczona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu).

Klienci załatwiający sprawy w Urzędzie zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości i obowiązkowo powinni mieć zasłonięte usta i nos oraz przed wejściem zdezynfekować ręce.

Daniel Jakubczyk

Wójt Gminy Gorzyce